Onsdag

Idag har det varit både en jobbig dag men även i det värsta finns det lite ljus.
Skippade skolan idag då jag knappt kunnat sova o när jag väl somnade så vaknade jag kallsvettig. Hatar dessa nätter men det är bara att bita ihop.
Så jag väntade på att Andreas slutade jobbet o sedan åkte vi till Vislanda o besökte systers grav.
Fint som alltid.
Så stod där i några minuter o pratade med henne genom teleparti o önskade jag kunde få krama henne så hårt att revbenen nästan spricker...
Men jag kommer ju få träffa henne igen o då ska jag kramas det hårdaste som finns!
Efter vi hälsat på Emelie åkte vi till Gemla till min andre syster o åt grillat o lekte med barnen, sötnosar hela bunten!
Åkte hem runt 5tiden o Andreas åkte till fotbollsträningen o jag vandrade bort till bästis för att prata, tur jag har han så jag kan skratta lite extra.
Sen skulle han till affären så jag gick hem o plockade lite o öppnade mitt paket från Nelly.
Har dock ikke provat freebraen o sen har jag lite berslutsångest på klänningarna, så måste springa bort till mamma imorgon o få hjälp =) Tur man har mamsen 5min bort så man kan få hjälp med allt viktigt!
Nu ska jag ut o gå o sen ska jag försöka sova så jag kan gå till skolan vid 8 imorgon för att göra biologiprov jag missat. K*ken med =( Jobbigt läge när jag egentligen börjar 20 i 1, men är väl sånt man får leva med.
Rock & out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!