Moloken!

Det borde vara förbjudet att hoppa på kryckor! Speciellt i denna värmen. Haha. Just nu har jag det kanon iallafall, ligger hemma hos mamma o stefan p en filt i gräset o tycker synd om mig själv. Har ont o är moloken för jag ikke kan göra något. Men får ju hoppas att det går över snart. Jävla knähelvete. Stryk borde det få, eller aa då kanske jag måste gipsa benet så det skiter vi i! Ska åka o hälsa på brooor sen, o försöka gosa med mirelle. Stackarn när jag ikke kan leka med henne :/

Har fått hem lite grejer jag köpt också så är lite glad iallafall :) En långklänning som är leopardmönstrad - suuuperskön att ha nu när jag går på krycks. Sedan även en ring o ett armband med bland annat jesusbilder på, fintfint!

Rock & out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!