Måndagar är det värsta!

Uss för måndagar. Jag hatar verkligen måndagar, fast egentligen är söndagar ännu värre! Helgen har varit kanon. I fredags firade vi Mimmi som fyllde 18, så var på krogen i Kalmar o drack loss. O i lördags fyllde bästis Jonas år, så hade fest hos mig för honom. Blev vidare till Jussi vid 3 eller 4tiden o gick väl hem några minuter senare. Så söndagen blev det bakismat hos Albert o sedan vidare till mamma för att äta våfflor o leka med Penny. Men helgen gick så snabbt så det är jag moloken på :( Men denna veckan är det bara 3skoldagar o det är jag lycklig över! Men imorgon o onsdag är det 2 prov, det är dumt tycker jag allt!
Men är väl bara att bita ihop o få ihop allt innan studenten.
Så idag ska jag plugga för fullt så man iallafall uppnår g i skitämnena...

Rock & out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!