Långledigt går fort!

Jag är nog världens sämsta bloggare, men det lever jag gött med!
Har ju haft långledigt så har ikke riktigt haft tid att blogga heller. Bara gjort massa onödigt, haha.
Men det måste man ju också få göra.
O nu ser jag ikke alls fram emot skolan o allt stress jag har framför mig för att hinna med allt. Känner att jag hade behövt en identisk tvilling så jag hade kunnat göra lite där o min tvilling lite där. Ussa.
Nu ska jag iallafall sova lite så jag är fit for fight imorgon. Hoppas bara mitt knä är bättre imorgon annars måste jag nog fixa ett par krycks. Vred till knät i fredags när jag brottades med min brorsdotter.
Hoppas ni haft en skön helg o att det kommer bli en soooolig, varm vecka :)

Rock & out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!