Jobb, skola, marknad

Fredag fredag fredag! Skönt som attan! Började dagen halv 6 som vanligt med jobb till 9. Gick sedan till skolan o gjorde det nödvändigaste o slutade sedan 12,20. Åkte vidare till hörnan för att hämta min skyltdocka mamma lagt undan till mig, vidare till Fenix för en kaffe o sedan till systemet. Sen vid 2tiden åkte jag o mina buddys in till Nybros marknad o gick där någon timme. Så nu är jag äntligen hemma o är jättemoloken för att det verkar som att alla har blivit nykterister idag. Jag som tillomed kostat på mig bolagsöl! Det var det värsta jag varit med om! SKÄRPNING folket!
Så nu vet jag ikke vad jag ska hitta på... Får spela musik o dricka öl själv verkar det som, topist!

Rock & out




Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, hej, får man fråga vad som hände din syster? I'm so sorry... : /



/ Kawrt-nee på bilddagboken.

2012-06-04 @ 23:51:52
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!